DK5020
Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model DK5020 je nástupce modelu DK5010!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!
- Dieselový motor Daedong s výkonem 50,3 HP
- Mechanická reverzní, H-Shuttle nebo HST převodovka
- H-Shuttle převodovka se spojkovým tlačítkem na řadící páce
- HST linked pedal - vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
- Hydraulické čerpadlo s výkonem 62,4 l/min
- Připojitelný pohon 4x4
- Tovární kabina s klimou nebo sklopný ochranný rám
- Vyhřívané zadní okno
- Poloměr otáčení 261 cm
- Posilovač řízení
- Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha
Posilovač řízení
Posilovač řízení snižuje náročnost zatáčení i v nejnáročnějším terénu.
Pohodlné sedadlo řidiče
Ergonomická a nastavitelná sedačka řidiče umožňuje řidiči komfortní jízdu v jakýchkoliv podmínkách.
Ovládání třetího bodu
Ovladač třetího bodu umožňuje zvednout nebo snížit ramena při agregaci s příslušenstvím.
Světlá výška traktoru
Minimální světlá výška traktoru (368 mm) zvyšuje průchodnost traktoru v jakémkoliv terénu.
Madlo na blatníku
Madlo typu ruční opěrky na blatníku sníží únavu zejména u řidiče, který stroj používá po delší dobu.
Skutečná kompaktnost
Traktor je zkonstruován tak, aby byl vhodný i pro sad nebo vinici a nepoškozoval plodiny. Nabízena je také střední ochranná konstrukce ROPS na ochranu obsluhy před nízko rostoucími větvemi v sadu nebo na vinici. Není již nutné shýbat hlavu.
Pohon všech 4 kol
Pohon všech 4 kol je standardem na všech modelech a je jednoduše připojitelný.
Osvětlený přístrojový panel
Osvětlený přístrojový panel zajišťuje výbornou viditelnost při práci ve dne i v noci.
H-shuttle převodovka (pro H-Shuttle modely)
H-shuttle dělá jízdu jednodušší, při pomalých rychlostech měníte směr jízdy dopředu/dozadu bez použítí spojky pouze reverzorem pod volantem. Na řadící páce najdete spojkové tlačítko pro řazení bez použití nožní spojky.
Uzávěrka zadního diferenciálu
Uzávěrka zadního diferenciálu je jednoduše zapínatelná patou a umožňuje lepší průjezd bahnitým terénem.
Zadní nezávislé PTO
PTO se jednoduše zapne otočením ovladače. Všechny modely přicházejí s možnostmi automatického nebo manuálního PTO. Při práci se PTO automaticky vypne, když se zvedne třetí bod, to zaručuje efektivitu a práce a zaručuje větší bezpečnost při práci s příslušenstvím.
Hydraulické okruhy
Standardně 2 hydraulické okruhy umožňují široké využití traktoru s různým příslušenstvím.
Moderní a elegantní design
Moderní a kompaktní design traktorů KIOTI dává obsluze výborný výhled a jednoduchý systém otevírání kapoty umožňuje snadný přístup k údržbě traktoru.
Silná HST převodovka (HST model)
Efektivní HST převodovka zaručuje produktivitu práce - 3 rozsahy převodovky(rychlá/střední/pomalá) umožňují zvolit přesně to, co potřebujete.
Dva HST pedály (HST)
Dvoupedálový systém pro modely HST s hladkým chodem umožňuje pohodlné manévrování a kontrolu rychlosti dopředu a dozadu.
Propojení HST (HST)
Dochází k propojení HST pedálu a otoček motoru. Díky tomu klesá spotřeba motoru pro řadu použití (např. s čelním nakladačem).
Joystick
Ergonomický joystick k čelnímu nakladači je standardem.
Tempomat PTO
Vzhledem k motoru řízenému jednotkou ECU lze otáčky vývodového hřídele (otáčky motoru) udržovat na nastavené hodnotě i v podmínkách měnícího se zatížení.
Ekologicky šetrný dieselový motor
Nový Common railový motor (CRDI) snižuje spotřebu a zároveň snižuje hluk. S tímto ekologicky šetrným motorem nabízí řada DK tichý, hladký, plynulý a zároveň výkonný chod.
Moderní klimatizovaná kabina
Modernizovaná prostorná klimatizovaná kabina zajišťuje řidiči pohodlí při práci.
Skříňka na nářadí
Prostorná skříňka na nářadí je pohodlně dosažitelná za sedadlem řidiče.